FUTURE SHORTS. ШВИДКІСТЬ

СІЧЕНЬ-2006

23 января 2007, 11:35
Future Shorts відкривають новий сезон року 2007-го одразу на захмарній швидкості!

На старті одразу ж виривається в лідери Клод Лелюш та його
легендарна стрічка „РАНДЕВУ” (1976) – видовищна автомобільна гонитва
вулицями Парижу, знята одним кадром без монтажу, дублерів та
поліцейскього перекривання доріг. З приводу цього 8-хвилинного
фільму досі сперечаються найзатятіші автофанати та кіномани.
Суперечки починаються від типу авто, з якого велися зйомки й до
морального права автора стрічки на подібний вчинок.

Слідом за ним жене голівудський каскадер Неш Еджертон у ролі„ЩАСЛИВЧИКА”, на якого чекають нелегкі випробування рід час поїздки
в багажнику автомобіля без водія зв’язаним по руказ і ногах.

Далі ми бачимо незалежного американського аніматора Льва
Йільмаза, який ділиться з нами сокровенним – „ПРОСТИМИ ІСТОРІЯМИ З
ЖИТТЯ” – тим, про що всі думають, але ніхто не говорить.

Від трійки лідерів не відстають: дивний німецький фільм
„ІЗСЕРЕДИНИ”, який запрошує нас до розхитаної жіночої свідомості,
загадкова історія про складні стосунки між трьома підліткками „ДЕНЬ,
КОЛИ Я ПОМЕРЛА” та російська драма про одиноку матір і її сина
„М’ЯСО”.

І як завжди, кожен маленький фільм підбірки Future Shorts – це
велика подія у вашому емоційному житті.

Думайте інакше, відчувайте інакше – короткометражке кіно створене саме для цього.

На старт, увага, руш!

!!! Детальніша інформація про фільми - у прес-кіті січневої програми,
який можна скачати на сайті проекту (www.futureshorts.com.ua) в розділі "прес-центр" !!!

Представництво Future Shorts в Україні - компанія "Артхаус Трафік" <www.arthousetraffic.com>.
ЖЖиві короткометражки -
http://community.livejournal.com/futureshorts

РАНДЕВУ / C’ETAIT UN RENDEZ-VOUS

Франція, 1976

Реж. Клод Лелюш (Claude Lelouch)

Жодного монтажу, жодних трюків, жодних каскадерів: напружений високошвидкісний автомобільний райд Клода Лелюша вулицями Парижу немає аналогів у світовому кнематографі.

„Спеціальна згадка” на Краківському міжнародному кінофестивалі 1977 року.

·         Фільм було знято одним кадром, без жодних спецефектів або дублерів. За кермом сидів безпосередньо сам режисер.

·         Ідея стрічки прийшла до Клода Лелюша після того, як для зйомок іншого фільму він винайняв гіроскопічний стабілізатор для кінокамери.

·         Картина триває трохи більше 8 хвилин. Це зумовлене технічною необхідністю: одним кадром можна зняти не більше 10-ти хвилин – стандартна довжина одного рулону кіноплівки.

·         До недавнього часу не було достовірно відомо, хто керував машиною під час зйомок, і яка, власне, була машина. Роками різні джерела висували суперечливі версії: казали, що пілот Ф1 керував Le Mans Matra 675, Ferrari 275 GTB або Alpine A110. Але нещодавно, у березні 2006 року, Клод Лелюш оголосив на своєму офіційному веб-сайті, що за кермом був він особисто, і що це був його власний Mercedes 450SEL з двигуном V8 6.9.

·         Незабаром після першого показу короткометражки Лелюша було заарештовано за порушення правил дорожнього руху, але незабаром відпущено без жодного покарання.

·         Маршршрут, задіяний у фільмі, складає 10.42 км (6.48 милі). Водій проїхав цей шлях за 7 хвилин 57 секунд з середньою швидкістю 78 км/год (48.86 милі).

·         Відповідно до неданьої заяви режисера, він їхав на власному Мерседесі, але під час дублювання використав звук від Ferrari 275GTB, щоб створити відчуття більшої швидкості. Підрахунки кількох незалежних груп експертів демонструють, що машина не розвивала швидкість більше, ніж 140 км/год (85 миль), що відповідає останнім словам режисера.

·         Окрім Лелюша, під час фільмування в машині знаходилось іще 3 людини.

·         Був задіяний єдиний спостерігач на „сліпому” перехресті біля Лувру. Як виявилось потім, навіть у разі небезпеки спостерігач не зміг би попередити водія – його рація не працювала.

Посилання:

Фільми, які були створені під враженням „Рандеву”:

·         Getaway in Stockholm

·         Ghost Rider

ЩАСЛИВЧИК / LUCKY
Реж. Неш Еджертон (Nash Edgerton)

Австралія, 2005

Щасливчик приходить до тями – зв’язаний по руках і ногах – у багажнику автомобіля, що мчить на повній швидкості. Триллер відомого каскадера Неша Еджертона – це адреналінова гонитва від самого початку й до кінця.

2-й приз фестивалю Tropfest.

Неш Еджертон працював каскадером у найнебезпечніших трюках десятків голівудських стрічок, серед яких: всі три „Матриці” (у першій – дублер Миші), „Місія неможлива-2” (дублер Домініка Парсела), „Зоряні війни: Атака клонів” та „Помста Ситхів” (дубрел Івана МакГрегора).

ХІЧКОК / HITCHCOCK [Phoenix Foundation]

Реж. Рубен Сазерленд (Reuben Sutherland)

Великобританія, 2005

Під музику Phoenix Foundation електричні автомобілі їздять і літають різними площинами на противагу забрудненим бензиновими парами дорогам, переповненим повнопривідними авто.

Офіційний сайт Phoenix Foundation: http://www.thephoenixfoundation.co.nz/

МИ ОБИРАЄМО ЧАС/ WE CHOOSE TIME

Реж. Xmas (колектив авторів)

Південна Африка, 2004

Мінімалістична, проте надзвичайно елегантна візуальна фантазія на тему весни.

Приз UIP як „найкращому європейському фільму” на Венеціанському МКФ.

ДЕНЬ, КОЛИ Я ПОМЕРЛА / EL DIA QUE MORI
Реж. Маріам Кешараж (Maryam Keshararz)

Аргентина, 2005

Троє підлітків – брат і сестра двійняшки та їхня подруга – перетворюються на дивний любовний трикутник одного спекотного Аргентинського дня.

„Спеціальна згадка” та Teddy Bear на Берлінському МКФ.

ЗСРЕДИНИ / INSIDE
Реж: Філіп Хірш (Philip Hirsch)

Німеччина, 2006

Дивовижна подорож камери крізь воду й ліс слідом за жінкою відтворює її хитке сприйняття, передаючи найтонше мерехтіння свідомості.

СЦЕНАРІЇ / SCENARII
Реж. Флоран Трошель (Florent Trochel)

Франція, 2006

Кожен – зірка свого власного життя у цій поетичній оді, яка ретельно відтвоює щоденні дії мешканців одного будинку.

DRUM MACHINE

Автори: Tokyoplastic+the Pancho Plan

Великобританія, 2004

Відома флеш-анімація, в якій японські барабанщики „кодо” грають на здоровенних барабанах, використовуючи заміст паличок власні голови.

ПРОСТІ ІСТОРІЇ З МОГО ЖИТТЯ / TALES OF MERE EXISTENCE
Реж. Лев Йільмаз (Lev Yilmaz)

США, 2005

Серія дотепних анімаційних мініатюр, заснована на делікатних думках і випадках із життя режисера, демонструє те, про що всі думають, але ніхто не говорить,

Офіційний сайт режисера: www.ingredientx.com

М’ЯСО

Реж. Слава Росс

Росія, 2002

Бути одинокою матір’ю нелегко. Але є речі, які хлопчики воліли б ніколи не знати про своїх матерів.

FUNKY SQUAREDANCE [Phoenix]

Реж. Роман Коппола (Roman Coppola)

США, 2006

Phoenix доручили Роману створити музичний кліп на їхню пісню Funky Squaredance, з одним „але” – у них на це зовсім немає грошей. Режисер „викрутився” достойно:)
 

Подписывайся на наш Facebook и будь в курсе всех самых интересных и актуальных новостей!


Комментарии

символов 999

Loading...

информация